Počet príspevkov : 139 Points : 181 Reputation : 0 Join date : 12.04.2009
Predmet: GAMES INFO ZE SVĚTA HER... 09.05.09 17:26
ZE SVĚTA HER...
Studio 3D Realms končí svou činnost
Historie jedné legendy je u konce. Lidé ze studia 3D Realms, které stojí za vývojem nejdéle vyvíjené hry světa, Duke Nukem Forever byli dnes ráno zaskočeni zprávou, že činnost jejich zaměstnavatele byla ukončena. Pojďme si ale tuto kauzu projít pěkně od začátku. Dnes brzy ráno zavolal do redakce serveru Shacknews nejmenovaný zdroj, který jim suše oznámil, že studio bylo zavřeno. Důvodem byly, jak už to tak bývá, hlavně peníze, a konec se měl týkat jak 3D Realms, tak nedávno znovuoživených Apogee. Zaměstnanci prý už dostali výpověď a v současné době už v kancelářích 3D Realms a Apogee nikdo není. Lidé ze Shacknews se samozřejmě tuto zprávu snažili ověřit přímo u zaměstnanců, ovšem nikdo z nich neodpovídal na telefonáty a maily. Jediný mluvčí 3D Realms, kterého se jim povedlo zkontaktovat, jim odmítl dát jakékoliv prohlášení. Několik desítek minut poté došla do redakce Shacknews oficiální zpráva od Apogee a jejich vydavatelské společnosti Deep Silver, že "nastálá situace v 3D Realms nijak neovlivnila vývoj jejich chystané hry Duke Nukem Trilogy pro handheldy, a že oni sami nejsou "nastálou situací" nijak ohroženi.
Za dalších několik desítek minut se Shacknews ozvali lidé z Take-Two, tedy firmy, která drží vydavatelská práva na Duke Nukem Forever, kteří jim potvrdili utáhnutí finančních kohoutků pro 3D Realms. "Můžeme vám potvrdit, že náš vztah s 3D Realms ve věci Duke Nukem Forever byl pouhou obchodní smlouvou, která však nezahrnovala další financování projektu. Take-Two si však ponechává vydavatelská práva k Duke Nukem Forever." A poslední ránu zasadil Dukovi webmaster 3D Realms, který potvrdil, že "vše, co jste se zatím dozvěděli je pravda, není to žádná marketingová taktika, jak přilákat další příznivce." Podle onoho webmastera, Joe Sieglera nebyl nikdo v 3D Realms na podobnou situaci připraven a nebylo jim ani nic naznačováno během nedávné schůzky s publishery.
Nejpravděpodobnější scénář, který mohl nastat je ten, že když Scott Miller nedávno ukazoval vedení Take-Two jak postupuje vývoj Duke Nukem Forever (a tato schůzka se skutečně v únoru odehrála), Take-Two mu dala termín, do kterého jim musí ukázat jasný posun. Ten termín vypršel dnes a Take-Two nic nedostali, tudíž logicky chtěli přestat sypat peníze do černé díry a studio zavřeli. Osud samotného titulu Duke Nukem Forever je nyní opravdu ve hvězdách, a i když je možné, že se ho chopí nějaké jiné studio (no tak, Johne Carmacku, nechceš si to střihnout s Romerem?), může se také stát, že legendární Duke zůstane pouze chimérou dob dřívějších a skončí v propadlišti dějin.
*Deamon* Riadny klaňák
Počet príspevkov : 19 Points : 23 Reputation : 0 Join date : 19.04.2009
Predmet: Ridick 09.05.09 18:14
Riddick: Assault on Dark Athena - recenze CZ verze
Je to nesmiřitelný zabiják, který své oběti vraždí jak na běžícím pásu a ještě u toho bez mrknutí oka používá hlášky suché jak vyprahlá saharská poušť. Stojí i tentokrát temné příběhy Riddicka za to? Jak nakonec dopadla hra, která místo původně zamýšlené předělávky několik let starého titulu nabízí v podstatě dvě plnohodnotné hry v jednom?
*Deamon* Riadny klaňák
Počet príspevkov : 19 Points : 23 Reputation : 0 Join date : 19.04.2009
Počet príspevkov : 55 Points : 81 Reputation : 0 Join date : 04.04.2009
Predmet: HUNTY 10.05.09 10:28
Riddick je cool odporucam ale ku koncu trosku tazky, battlefild je vcelku ok ale trosku moc lahky a da sa na neho myslim ze aj dnes zadara prihlasit a hrat len je to trosku komplikovane a toho dukeho je skoda
OSCAAR Super klaňák
Počet príspevkov : 139 Points : 181 Reputation : 0 Join date : 12.04.2009
Predmet: Další hry využijí akceleraci PhysX !! 10.05.09 11:55
Na akceleraci fyziky NVIDIA PhysX (dříve AGEIA) panují dva názory. Jedna skupina NVIDII a pokročilým technologiím PhysX a APEX (vývojové prostředí k PhysX) fandí a druhá skupina ho odsuzuje, protože jej v současné době akcelerují jen grafické karty NVIDIA GeForce. Ať už jste členem jedné či druhé, nelze NVIDII upřít velkou snahu při prosazování těchto technologií do her, viz například Mirror's Edge PC, Cryostasis či Sacred 2. PhysX budou ve svých hrách nově používat také studia 8monkey Labs, GRIN nebo vydavatelé Capcom a SEGA. Rozšířily tak početné řady firem, které si toto řešení fyziky licencovaly v minulosti (THQ, 2K či EA Games). A ve kterých titulech se nově na pokročilou akceleraci PhysX můžeme těšit?
Od Capcomu to bude na letošní podzim chystaná hra Dark Void. Jde o futuristickou střílečku z pohledu třetí osoby, kde má hlavní hrdina na zádech jetpack. Ve hře najdete téměř všude kouř a kouřové efekty (od výbuchů, jetpacku či vesmírných) a právě na jejich realistické zpracování se chce Capcom při implementaci PhysX technologie zaměřit.
Další hrou s pořádnou podporou PhysX bude Darkest of Days od 8monkey Labs. I toto je střílečka a zobrazuje střet civilizací, od starověku až po blízkou budoucnost. Hra se navíc odehrává v mnoha různých prostředích od zasněžených plání až po zákopy džungle. PhysX v Darkest of Days poslouží k dvěma věcem: jednak se vývojáři chtějí zaměřit na věrohodnou zničitelnost okolí (neměl by být problém rozstřílet dům raketometem a podobně) a jednak pokročilá fyzika pomůže v zpracování efektů jako je mlha, kouř, vítr, sníh či poletující popel na úpatí sopky.
Poslední hrou, o které jsme se v nedávném ohlášení NVIDIE dozvěděli, je akce na motivy filmu Terminator Salvation odehrávající se ve zničeném Los Angeles roku 2016. Hru vyvinulo švédské studio GRIN (Ghost Recon/Bionic Commando) a vyjde pro všechny platformy již za pár týdnů. Zaujmete místo Johna Connora, vojáka bránícího svět proti silám Skynetu. I v Terminator Salvation se setkáte s podobným využitím PhysX jako v předchozích titulech. GRIN jeho zvolení zdůvodňuje snahou udělat co možná nejvíce interaktivní (zničitelné) prostředí a také snahou a realistické efekty zbraní.
Naposledy upravil OSCAAR dňa 10.05.09 17:42, celkom upravené 1 krát.
HUNTER Veľký klaňák
Počet príspevkov : 55 Points : 81 Reputation : 0 Join date : 04.04.2009
no nic moc ta grafika... ale je pravda ze asi to bude pribehom a misiami pekne prepracovane
OSCAAR Super klaňák
Počet príspevkov : 139 Points : 181 Reputation : 0 Join date : 12.04.2009
Predmet: DUKE NUKEN 10.05.09 17:08
Hunty,na to aby ho dodělali. Mají hodně nedodělané textury a sežralo by to hodně dolarů než by s toho udělali kvalitní game... Podle mě to koupí jiné studio a komplet předělá textury na dnešní standardy + by mu seděl engine UNREAL TURNAMENT...
HUNTER Veľký klaňák
Počet príspevkov : 55 Points : 81 Reputation : 0 Join date : 04.04.2009
No nevím nevím,na mě je to moc kreslené a grafika by seděla na nějakou platformu konzole. Třeba PS2,na ní by to graficky sedělo ale na PC bys viděl ty nedokonalé textury enormě dost.. To je aspon můj názor...
HUNTER Veľký klaňák
Počet príspevkov : 55 Points : 81 Reputation : 0 Join date : 04.04.2009
Počet príspevkov : 91 Points : 135 Reputation : 0 Join date : 10.04.2009
Predmet: Duke nukem 12.05.09 23:31
Hunty nechce ti akoze kazit radost ale toto su podla teba pekne screeny?... mne osobne to pride na dnesnu dobu fakt ze bieda... akoze ta hra nemusi byt zla ale dnes je prvy pohlad na grafiku... a hra moze byt neviem ako premakana... ak niekoho neuputa grafa tak to ani nehra
HUNTY Anonymný
Predmet: MODELY 13.05.09 17:09
woodoo ja sa enchem hadat ale ja studujem pc grafiku uz par rokov a robim modeli sam kludne ti namalujem aj auto ci samopal ci daco ine a ver mi tie modeli su premakane len zmenit staci texturyy na modeloch a mas to ale mnohe modeli nemaju chybu ako tak ti poveim museli sa na nich par dni potrapit vies napr taky crysis ma uplne zakladne modeli sak si pozry jednoduche a nenajdes tam ani vela modelov ked si to pozres
OSCAAR Super klaňák
Počet príspevkov : 139 Points : 181 Reputation : 0 Join date : 12.04.2009
Predmet: Benchmarky Riddick Assault on Dark Athena 17.05.09 17:41
Redaktoři německého magazínu PC Games Hardware před časem otestovali téměř hotovou (review-verzi) podobu nyní již vydané hry Riddick: Assault on Dark Athena a provedli v ní benchmarky devíti grafických karet z dílen ATI i NVIDIA.
Začněme u nastavení 1280 × 1024 px bez vyhlazování hran. V něm jsou testy zcela v režii Radeonů: i na starém ATI Radeonu HD 3870 hra jede lépe než na nové NVIDIA GeForce GTX 285. Obecně jsou však fps vysoká na všech testovaných kartách a Riddick si zahrajete i na nejpomalejší GeForce 8800 GTX s 60 snímky za sekundu. Čím je však dán obrovský náskok ATI? Redaktoři PCGH si myslí, že část výhody dělá velkému množství aritmetických výpočtů, které jdou Radeonům lépe a část nejspíš i ovladače, které NVIDIA tehdy zřejmě neoptimalizovala.
Pokud zvýšíli rozlišení na 1680 × 1050 px a zapnli vyhlazování hran, GeForce razantně stáhla svoji ztrátu, i když u srovnatelně drahých karet je stále lepší Radeon. Druhý Riddick je i zde opět hratelný na všech kartách, nejpomalejší Radeon HD 3870 vesměs dostačujících renderuje 30 fps.
Pro hraní v 1920 × 1200 s AA už všechny testované karty nestačí a potřebujete minimálně GeForce 9800 GTX+ či Radeon HD 4850. I tak Riddick patří spíše k těm méně náročným titulům současnosti.
Při testování si redaktoři PC Games Hardware všimli také velké náročnosti hry na procesor, kde velkou roli hraje počet jader. Standardně používaný Core 2 Duo E8500 přetaktovaný na 3,6 GHz byl prý brzdou, takže se ke slovu dostal Core 2 Extreme QX9770 přetaktovaný také na 3,6 GHz. Ten už výkonné grafické karty nebrzdil, ale jeho vytížení bylo během hraní poměrně vysoké, okolo 60-70 %. Běžným uživatelům tak bude pravděpodobně stačit procesor na úrovni oblíbeného Core 2 Duo Q6600 či AMD Phenom X4 9650.
HUNTER Veľký klaňák
Počet príspevkov : 55 Points : 81 Reputation : 0 Join date : 04.04.2009
Počet príspevkov : 139 Points : 181 Reputation : 0 Join date : 12.04.2009
Predmet: Activision: konec her pro PS3? 20.06.09 15:25
Šéf společnosti Activision Bobby Kotick ve včerejším prohlášení uvedl, že by jeho firma mohla přestat s tvorbou her na Sony PS3 kvůli velkým nákladům a špatným tržbám. V rozhovoru pro Times of London si Kotick stěžoval, že cena PlayStationu 3 (399 dolarů) je příliš vysoká, a tak by známý vydavatel mohl s touto herní konzolí skončit. "(Hry na) Wii a Xbox se prostě prodávají lépe," řekl Kotick. V roce 2010 a 2011 se Activision - největší americký vydavatel her - rozhodne, zda bude s podporou PS3, ale také PSP dále počítat. Nejpopulárnější konzole Nintendo Wii stojí v USA 250 dolarů a nejlevnější verze Xboxu dokonce jen 200 dolarů. Jen v květnu se podle společnosti NPD prodalo 290 000 kusů Wii, 175 000 kusů Xboxu a 131 000 kusů PS3.
OSCAAR Super klaňák
Počet príspevkov : 139 Points : 181 Reputation : 0 Join date : 12.04.2009
Predmet: Batman - Arkham Asylum - 18. září na PC 10.08.09 14:17
Studio Edios vypustilo hratelné demo této hry na motivy komixu a hra je to povedená ! Navíc hra jede na Unreal engine 3 + PhysX ! Je parádně optimalizovaná a dle ohlasů to bude nej PhysX titul tohoto roku ! Teď nemám možnost z mobilu sem dát link na download a ukázky jak hra jede s a bez PhysX ale na youtube to najde na 100% . . Demo má 2GB . . Doporučuji vyzkoušet . .
OSCAAR Super klaňák
Počet príspevkov : 139 Points : 181 Reputation : 0 Join date : 12.04.2009
Predmet: Re: GAMES INFO ZE SVĚTA HER... 10.08.09 15:40
A ten komix napsali na motivy našeho Deamona xi xi xi xi xi xi . .
h3ctor Normálny klaňák
Počet príspevkov : 48 Points : 54 Reputation : 0 Join date : 03.04.2009 Age : 32
Predmet: Re: GAMES INFO ZE SVĚTA HER... 10.08.09 21:10
OSCAAR napísal:
Studio Edios vypustilo hratelné demo této hry na motivy komixu a hra je to povedená ! Navíc hra jede na Unreal engine 3 + PhysX ! Je parádně optimalizovaná a dle ohlasů to bude nej PhysX titul tohoto roku ! Teď nemám možnost z mobilu sem dát link na download a ukázky jak hra jede s a bez PhysX ale na youtube to najde na 100% . . Demo má 2GB . . Doporučuji vyzkoušet . .